Sunday, January 30, 2011

Kuda Oh Kuda, Kelakar Ke?

Pada hari ni blog Aku dan Hidupku mempamerkan satu kelainan, Ye la kan entry sebelum ni wan sandx banyak menceritakan tentang internet dan komputer tapi hari ni aku membuat satu kelainan untuk entry pada kali ini. Kepada pembaca semua, korang x perlu risau sebab banyak lagi entry menarik tentang software, internet dan komputer dimasa akan datang, diharap korang enjoy k...yuhuu

Ada ape dengan kuda? haha aku nak tunjuk sikit gambar menarik tentang kuda untuk tatapan korang semua. Aku sememangnya dari kecik agak meminati la kude2 ni semue sebab kalo tunggang kuda ni nampak gah dan macho je kan. lagi-lagi bawak orang yang tersayang bersama. Ye ke? romantik ala-ala kude cegitu hehe...

Cakap pasal kuda ni,  semua orang tau dan semua orang kenal, kalo tak kenal korang ni dikira makhluk yang agak pelik la diatas muke bumi ni. Nama kuda selalu dieksploitasi dengan sesuatu yang baik dan jahat, Ape kemende yang baik n jahat nye? haha ala kalo bab kelajuan orang kaitkan dengan kuda, ye la kan kuda kan laju sebab tu la orang panggil "Kuasa Kuda" kan. Ade jugak dalam makanan iaitu kacang kuda. dadah pun ade nama kuda, haha Pil kuda. Lain-lain perkataan yang menggunakan kuda ialah seperti, kekuda, nafsu kuda.. haaha dasat tu.


Ni ade la sikit gambar kuda-kuda kegemaran korang ni dekat atas ni, erm agak2 korang la kan berapa ekor kuda yang ade dalam gambar ni? hehe tekalah

Ni la namenye Frust Tertonggeng

Korang ingat kuda tak pandai ke bercinta, pandai woo, tp silap je sebab kerap putus cinta. Dah name pon kuda kan, nafsu kuda mana la tahan sekor-sekor ni, mesti nak cari lain punye.hehe

Gambar dibawah ni pulak aku tak tau kuda ape? lain macam je Pattern die, nak kate kude belang x jugak, mungkin kacukan kot. Tapi yang penting kuda ni ade love Bite, aww nakalnye..haha, ni la namanya kuda cinta kalo korang nak taw..

Aku ase la kan kuda yang ade LoveBite tadi tu, rupenye kude ni la yang punya angkara, jaat betul..tengok tu die sengih lain macam, tak ke nakal tu? wahaha

Dekat bawah ni ade la video tentang kuda memang nakal la. Nasihat aku korang boley bermain dengan kuda tp jangan la bermain di tempat yang tak sepatutnya nanti korang pulak yang nahas, ha jom tengok.



Video ni pulak tentang kuda yang dijadikan seperti Pet oleh tuannya, haha memang cute la, aku pon suke.



Ha menarik kan, cute2 je aku tengok.......

p/s bile lagi nak tunggang kuda kan..hehe

Categories:

1 comment: