Thursday, January 6, 2011

4Media Video Converter Ultimate 6.0.15.1110 Portable


Setelah sekian lama menyepi dalam arena penulisan blog kini aku kembali menulis dengan post yang agak menarik kali ini.
Untuk Post kali ini aku nk berkongsi dengan korang semua mengenai satu jenis software yang agak menarik dan berguna untuk korang. Bg aku, aku mmg minat giler software keluaran syarikat ni antara software yg ter best pernah aku jmpe.
Antara Kegunaan software ni
1)Convert file Video kepada audio
2)Convert dari video ke video, apa2 jnis format video yg korang nak.
3)Berfungsi sebagai video cutter ( mudah dan berkesan )
Antara jenis file yg korang boleh convert ialah
Audio
  • Mp3
  • Wma
  • wav
Video
  • 3gp
  • Mp4
  • Avi
  • wmv
  • Dan sebgainye, so ape tggu lg ni aku bg link untuk korang download… portable
Kepada sesiapa yang mempunyai masalah untuk edit video dalam movie maker, korang boleh la convert video korang ke format wmv tu, sbb movie maker support wmv, sbb tu kadang2 korang x boleh nk edit kebanyakan video korang kan, so gune la software ni....

Kalo korang nk tempah ape2 software, boleh la hubungi email aku, sbb software portable ni besenye fungsinya kurang hehe.....

email: wan.sndg09@gmail.com
/Pss yg penting korang jgn update sbb ianya tergolong dalam software pirate, tp masih boleh digunakan seperti original…dan fungsinya tetap sama.. selamat mencuba…

Link Download
Categories:

0 Orang Membebel:

Post a Comment