Friday, January 7, 2011

Under Construction

Disebabkan aku da lama x berkecimpung dalam arena penulisan blog ni, terasa agak janggal la jugak dalam menulis ni. Sekarang aku mahu mndalami ilmu ni dengan lebih meluas lagi. Disebabkan itu, dengan keazaman yang ada skrg, aku akan cuba design satu banner baru untuk blog ni.
  
     Aku akan cuba sedaya upaya memanfaatkan segala kemahiran dan ilmu yang aku ada ni untuk rekaan design banner blog ni.Urm ape gunenye kite blaja tp x aplikasikan btol x?..lagipun aku sememangnya agak berminat dalam bidang2 dan kemahiran IT mcm ni..hehe

     Erm dalam masa akan datang aku rase nk tukar kepada hosting berbayar, tp ilmu di dada masih belum cukup. Lebih elok kiranya aku mulakan dari bawah, permulaan menjadi seorang blogger dengan menggunakan blog percuma seperti blogspot ni hehe...

   InsyaAllah post akan datanag aku akan paparkan post yg agak menarik untuk santapan pembaca sekalian...

0 Orang Membebel:

Post a Comment