Tuesday, January 18, 2011

Nak Cut video? Jom download Xilisoft Video Cutter v1.0.33.0105

Sememangnya ada sesetengah pembaca tertunggu-tunggu post dari aku mengenai software. Software yang aku nak kongsi dengan korang kali ni ialah software mengenai Video Cutter.Nampak macam best kan? nampaknya berakhirlah penantian sesetengah pembaca sekalian.

Ramai kengkawan diluar sana yang nak edit video tapi rata-ratanya menghadapi masalah apabila bahagian atau part yang mereka tak perlukan tak dapat dipotong atau dibuang. Mereka tidak tahu apakah software yang boleh digunakan, segala persoalan dan teka-teki yang bermain di minda korang akan berakhir disini. Sekarang aku nak berkongsi dengan korang semua mengenai satu software ni, Keluaran xilisoft, memang best la.

Seperti entry aku yang lepas, aku memang minat giler software xilisoft ni. hehe korang boleh ambil dan buang mana2 bahagian dalam video korang tu dengan sesuka hati korang je dengan menggunakan software ni. Memang mudah kan.

Kelebihan Software ni jugak, ianya menyokong  hampir seluruh format video yang popular seperti VCD, AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4, AVC, MOV, ASF dan lain-lain. So tak perlulah korang pening-peningkan kepala untuk convert video terlebih dahulu. Korang juga ley tetapkan titik awal dan akhir dengan tepat. Contohnya, tetapkan masa permulaan bahagian yang korang nak potong tu dan masa akhir. supaya kiraan untuk memotong video tu tepat.

Pastikan korang register serial key terlebih dahulu untuk penggunaan optimum dan memuaskan. Pastikan korang tak update software ni sebab ianya tergolong dalam software berbayar, pengguna kedua dan keatas adalah pengguna pirate. Bese la kan korang dapatkan software berbayar ni secara free memang la macam ni, tp fungsinya tetap sama seperti original.

pss:/bila da siap download, pastikan korang extract file terlebih dahulu, baru dapat install. Selamat mencuba, sebarang pertanyaan email ke wan.sndg09@gmail.com

Link Download :
http://www.mediafire.com/?98ujd129qhhpvsz
Categories:

0 Orang Membebel:

Post a Comment