Thursday, January 13, 2011

HobiKu Di Facebook, Cityville



Semenjak menjalani praktikal Sem 4 ni, aku rasa macam x cukup masa la untuk luangkan masa enjoy2 cam dulu. Macam ni la kan bile kite da melangkah ke alam pekerjaan. Bg aku bila kerja di office, kat office la kite bekerja keras n bile da balik umah time letih-letih tu kite fikir untuk rehat dan enjoy je.

    Bile da sampai rumah, rutin harian aku cam bese la, online Facebook. Sekadar membalas komen daripada kengkawan. urm selalu la jugak aku dgr keluhan member2 yang diorang cakap bosan la FB, x tau nk wat ape la, urm aku kalo nk hilangkan bosan tu bnyk sgt la mnde yg boleh kite wat bg menghilangkan kebosanan.

    Caranya mudah je main je segala game online yang kengkawan korang invite dkt FB tu. Bagi aku, aku suke satu game ni la, name die CityVille. pergh mmg syok, lg syok kalo korang ade ramai kawan yg join game ni. korang ley tolong antara satu sama lain.

    Bagi aku la kan, game ni bukan saja dapt memberikan kite kepuasan malah mencungkil kreativiti dan pemikiran kite dalam membangunkan sesebuah negara. Memang syok, setiap kali aku balik dari office mende ni la yang aku kejar2 kan haha...

    Mende ni bagi aku dapat la menenangkan minda disamping mndengar lagu2 yang diminati. Erm bese la kan duduk di office dengan segala kerja yg mmg boleh menggilakan kepala seorang manusia cam aku ni haha stress btol, tp x pe la keje kat pejabat dan segala stress aku tinggalkan kat situ je. Keluar dari pejabat adalah masa untuk Dunia Aku dan Hidupku sama macam tajuk blog ni...hehe

    So ape lg tunggu-tunggu, harap korang enjoy la, tp maaf la kepada sape yg x de Internet, Al-Maklum la, ni kan game online.....hehe
Categories:

1 comment:

  1. hahaha...
    sama la..suka gak men city viille, baru berjinak2 ni...sy0k r..cam dunia aq yg punye...

    kah5

    ReplyDelete