Sunday, November 29, 2009

exam oh exam

Sebenarnye aku skrg cuti stdy week erm kbtulan pulak mmg dlm cuti ni ade raye haji.Aku kalo da cuti liat ler sikit mau stdy apatah lg dok umah,bnyk dugaan n cabaran untuk stdy mmg bnyk ler gguan lbih2 lg aku ni jnis yg bnyk aktivitinya.Kalo x de pape pon aku sebok dok layan tenet kat umah ni ap lg men faceboo,myspace,friendster n tagged lar wei x pown men ym.sape mau add aku ni ha wan_sndg@yahoo.com

berbalik pd citer td,aku da la ade 3 paper account,economy n programming.tige-tige subjek tu dah ler jam kreditnye 4.dasat gler.adui da la account aku x bape nk reti lg,lecturer aja pon ntah pape...adui mmg kritikal sugguh

aku mls btol nk blik poli hari esok,nasib bek kaki aku yg retak tu da baik ley la aku berdiri diatas kaki sndiri n x yah ler plukan bntuan org len.esok isnin 30\11\09 genap ler sebulan tragedi keretakan kaki aku haha..yg pnting mlas tol blik poli esok tp mmndgkn selasa tu ade test account kene la blik gak walau cmne pown.

Yg aku x beznye dak2 IPT len sumer da cuti sem cume kami yg dak poli ni jer,susah btol da la cuti 3 mggu je.mmg x puas ler.Tp x pe selama aku cuti tu bnyk aktiviti yg aku da rncg untuk aku lakukn.semua da tsusun rapi mmg syok ler wei.papepon yg pnting hidup msti dtruskn,segala msalah kite kene hadapinya x leh lari dari masalah.nnt ianya bertimbun n mmbebankn kite.kite msti hadapi n fight sedaya upaya ntuk setle sgala msalah tu agr ianya selesai x kisah lah cmne susah pown exam tu...aku akn hadapinya,harap aku brjaya hndknye.

from:MUHAMMAD SAFWAN BIN IBRAHIM
EMAIL:wan_sndg@yahoo.com
Categories:

1 comment:

  1. gud luck la exam tue...nnt jumpe aku blanje mkn..(kalu ade duitla)..hihi

    ReplyDelete