Saturday, July 17, 2010

minggu permulaan yg busy Sem 3

assalamaualaikum. erm mmg mgu ni bnyk keje la dan semuanya nk dihantar hari seni bln ni.Tp aku relax satu abuk pon x wat lg, em ap la nk jd.hadui mcm subjek e-commerce tu masuk ni kitorg da wat asgmen satu untuk kali yg ke 3 beb..hadui ni baru assgment 1 beb

senin ni da la ade kuiz, nmpaknye aku mmg jnis yg wat last minit,mane x nye skrg pon x wat lg.Yg pnting aku kalo wat keje wat je la, x payah nk peningkan kepala.Yg pnting aku x tau cmne nk wat assgment e-commerce.kaji laman web polisas lak.pasni entah kaji laman web ape pon aku x tau. agknye kaji laman web si taufik sm tu kot.wahahhaha

Yg penting mcm kebiasaanye bile da siap sumer tugasan aku akan mnjerit dan melompat untuk melepaskan rasa yg terpendam.haha yg penting aku kene positifkan diri n jgn jdikan sumenya alasan kalo x mcm mane aku nak berjaya. kan kan kan... relax la blaja biar enjoy dimasa org len pning pale n tesen kite enjoy je la....kalo tension kan diri wat pe gak, masalah x kan selesai percayalah yg pnting kite kene brtindak....

from= wan_sndg
Categories:

0 Orang Membebel:

Post a Comment