Friday, July 16, 2010

dec3

assalamaualaikum, setelah sekian lame menyepi daripada arena penulisan blog, kali ni aku kmbali aktif sbb aku da ade laptop sndiri n tenet, kire sng la aku nk wat keje.Pasni aku akan update post2 baru yg mnarik insyaAllah.

Semester ke 3 ni aku rasa kelainan yg teramat la sbb suasana yg berbeza berbanding sem2 yg sebelum ni.lgpun aku x sgka yg sem 2 lepas aku berjya dpat pointer yg baik Alhamdulillah dpt la jugak anugerah KJ.

Erm walau apapun itu satu permulaan yg baik bg aku untuk mncapai kejayaan dlm hidup aku.Sbb aku punye cita2 selepas ni ialah untuk masuk U.mmg itu impian aku sejak sekian lama tp impian aku berkecai haha sape soh main2 kan time blaja dlu. x pe aku gnekan laluan yg ade ni untuk kesane suatu hari nnt, aku percaye suatu hari nnt masanya akn tiba bg aku untuk mlnjutkn plajran kesana.

rajin2 la singgah blog aku yg x seberapa ni Al-maklum lah aku bknnya macam si taufik mansor tu ahahhaaha. korang ley gi blog die n wat penilaian sendiri ap yg korang rasa ttg blog die tu... ni url blog die www.taufiksm.com
Categories:

0 Orang Membebel:

Post a Comment