Friday, August 7, 2009

memori team raub....



inilah kenangan yg x dapat aku lupekan,ni time kitorng menyertai prtandingn kejohanan silat sekolah2 peringkat negeri pahang dai Raub.erm raub yg jd tuan rumah jd kitorg kene wat yg terbaik ntuk buktikan daerah raub adalah yg terbaik

untuk smpai ke sini kami melalui latihan yg sgt ketat dan perit,aku menyertai silat bahagian silat olhraga jd mmg latihannye gle2 la.tp hasilnye kite dpt rasa.tp bukan mudah gak sbb aku masok silat awal tahun start blaja tp ptndingn ni bulan 7,mmg aku rasa x yakin sesgt sbb time ni aku belum mahir lg dlm ilmu persilatan ni.sepak pon x mantap lg.erm yg pnting mmg teruk r kitorng yg geng olahraga ni kene tibai,kene sepak terajng sume rasa la time latihan.blik dari latihan je kitorng lebam sane lebam sini bgkak2 n sbagainye.haha smpai brdarah pon ade,tp x la teruk sgt


tp sparring yg pnting ntuk mmbiasakan kite dgn pihak lawan sbb x de mercy2 dlm gelanggang tu nnt,kite pon x tau sejauh mane tahap kmahiran pihak lawan.tp yg pnting aku dpt bnyak pngalaman daripada sumer ni




















Categories:

0 Orang Membebel:

Post a Comment